24 januari 2010 - Düsseldorf, Duitsland
Deze foto werd gemaakt op 24 januari 2010 in Düsseldorf, Duitsland.
- Peter: He Sasie Laat eens wat van…
- Annet: Ik heb me 'n beetje…
- Anne van slageren: Hoi Lieve Saskia, Ik heb…
- Aaltje: Zo lieve Saskia, k heb weer…
- henk van der geest: beste saskia, bedankt voor…
Alle reacties »